Suzan in Nieuw Zeeland

Op reis naar Colombia

Morgen ga ik na lange tijd weer op vakantie buiten Europa. Deels georganiseerd en een stukje ervan zelf backpacken. Tijd dus om m’n blog weer 's uit het stof te halen.

Komende weken – uitgaande van goede wifi voorzieningen – zal ik zo nu en dan een verhaal posten en een link naar mn foto’s. Ik arriveer morgen eind van de dag in Bogotá en heb dan een week voor mezelf. Afhankelijk van het weer blijf ik in de buurt van de hoofdstad of bus ik een eindje richting een warmer en hopelijk droger deel van Colombia. 19 november sluit ik dan aan bij een groep met gids en trek met hun langs diverse natuurreservaten ommet name veel vogels, maar ook planten zoals orchideeën te gaan zien.

5 december vliegen we gezamenlijk weer terug naar Amsterdam.

Reacties

Reacties

Hermien

goede reis!

OESHA

Wow, wat gaaf. Geniet ervan. Ik ben benieuwd naar de foto's.

Frans

Heel veel plezier en ik kijk nu al uit naar je foto's.

Ingeborg

Mooie tijd om op vakantie te gaan. Dat wordt weer genieten! Als er nog klm tips zijn voor Bogota laat ik het je weten. x

Sandra

Goeie reis gehad? Veel plezier deze week, ben benieuwd naar je foto's en verhalen.

sharin

veel plezier en geniet ervan, benieuwd naar de foto's straks!

Rebeca

Kom je ook in de buurt van Riohacha. Tussen deze stad en Sta Mart is ook een heel mooi natuurgebied. Kan nu niet op de naam komen, maar komt wel. Cartagena (oude gedeelte) zou ik niet willen missen. Heel vee plezier in het land waar ik zoveel van houd en waar mijn roots liggen.
p.s. ben dicht bij je haha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!