Suzan in Nieuw Zeeland

Buenos Aires: op weg naar huis!

De 2e keer in Buenos Aires regent het helaas weer pijpestelen en is het flink aan het onweren. Dus in plaats van door de stad banjeren, hang ik maar een beetje in mijn hostel rond tot m'n vlucht vertrekt, vanavond om 6 uur.

Het paardrijden in Bariloche was erg leuk, vooral 's middags flink over de pampa's gegaloppeerd. Wel 2 die eraf vielen, maar die stapten er ook meteen weer op. Zie toegevoegde foto's van paardrijden en m'n hostel in Bariloche; 't veulentje is 2 dagen oud en buiten op de pampa geboren.

Ik heb erg genoten deze afgelopen 3 maanden van mijn reis door Zuid Amerika. En ik heb zeker heel erg genoten van jullie vele reacties op m'n verhalen en foto's!!

Zo contact kunnen houden met je vrienden en kennissen maakt (lang) reizen toch een heeel stuk leuker.... :-)

Vanuit plenzend Buenos Aires wil ik jullie alvast hele gezellige kerstdagen toewensen enne... tot gauw!

Groetjes,

Suzan Aantjes

Reacties

Reacties

Jose

Hoi Suus
Wat een heerlijke verhalen en avonturen heb je beleefd. Echt geweldig om dit allemaal mee te lezen en op de kaart te zien waar het zich afspeeld.
Gelukkig voor je ging de vorstperiode over in sneeuw en nu op 1e kerstdag in regen. Pas tijdens de jaarwisseling wordt het weer wat kouder. Dus de schaatsen hoeven nog niet uit het vet.

hele fijne vlucht gewenst en veilig weer thuis.

groeten

jose

Jennifer

Goede reis en fijne jaarwisseling!

Liefs, Jennifer

Oesha

Hi Susan,

Tot heel binnenkort in NL.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!