Suzan in Nieuw Zeeland

Argentinië: Salta (foto's) & Buenos Aires: Tango!!

Goedemorgen,

Mijn plan om met m'n (gehuurde) fiets Buenos Aires onveilig te maken valt in het water: het stortregent hier (bijna om de dag, lijkt wel regenseizoen, néé hè!)

Dus tijd voor dit!

Salta was heerlijk, genieten weer van meer luxe zaken! Zie de foto's ('verhaal' al verteld vorige keer). http://cid-60f78a46908859bd.skydrive.live.com/self.aspx/Salta^J%20Purmamarca%20^0%20paardrijden%20op%20de%20Sayta%20rance

Na relaxte vlucht gearriveerd in B.A. Met de bus (natúúrlijk geen taxi) en lopend naar het centrum en op zoek naar een hostal. De 3e was gelukkig raak. Gek genoeg, geen backpacker op straat gezien. Dus de scam-artiesten (hé er zit iets op je rug, we helpen wel even... en weg die rugzak) zitten waarschijnlijk nu ergens anders toeristen te beroven).

Ik heb een fiets gehuurd, waar ik de shops en de straten mee afstruim. Gisteren zowaar 'geshopt'! Nee, toch maar geen laarzen; het zijn tennisschoenen geworden! Ze zijn hier inmiddels ook de kerstversieringen aan het ophangen in de winkel(centra')s. Lijkt me dat zein Ned. tochal lang klaar zijn!?!?!

Gisteravond langs gelopen bijCafé Tortoni. Rita uit Montreal wilde ook wel naar binnen. Ok samen is gezelliger; dus wij in de rij (buiten). Al snel waren we binnen en gelukkig waren er plaatsen voor een show vrij gekomen, vooraan! De Tangoshow was super gaaf, maarzie foto's:http://cid-60f78a46908859bd.skydrive.live.com/self.aspx/Buenos%20Aires

Maandag vertrek ik naarPuerto Madryn. Hopelijk zitten de walvissen er nog, anders ga ik alleen naar pinguïns kijken.....

Groetjes,

Suzan

Vandaag wilde ik dus de straten en parken vanPalermo en Recoleta gaan verkennen, vanmiddag naar wedstrijd San Lorenzo - Boca.

Reacties

Reacties

Gerrit

Hoi Suzan,
En hoe zien de fietsen er daar uit? Kun je er nog een beetje mee uit de voeten? In NewYork hebben ze tegenwoordig oranje Hollandse fietsen maar waarschijnlijk had jij een andere kleur.
Veel plezier verder daar ver weg.

R.J. Laclé

Hola Suus, te sigo escribiendo en español yn te digo que estoy un poco celosa ahora que estás en Argentina. Gozo de tus comentarios y tus fotos y ya pronto podré ver lo que has hecho y visto durante de tu viaje. Te cuento que me visitarás en otra casa puesto que esta la he vendido y pronto viajo a Aruba. Te deseo mucha felicidad y mucho gozo.
Te pienso mucho,
Rebeca

Gertjan

Hé Suzan,
Kerst lijkt nog zo lang weg maar de tijd zal wel vliegen, zeker als je zoveel doet als je op je log schrijft. Hier beginnen de kerstversieringen zo'n beetje te komen maar met een 5-jarige is Sint op dit moment nog even het belangrijkst :o). Nog 4 (en 5) nachtjes slapen...
Oh ja, voordat ik het vergeet: we moeten onze privékamer opgeven want ook in Rijswijk weer allerlei verhuizingen, balen!!
Gertjan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!