Suzan in Nieuw Zeeland

Terug uit Galapagos en op weg naar de Jungle......

Wat leuk om al jullie reacties te lezen, bedankt!!

Ik ben vanavond van de Galapagos terug gevlogen, hebeven een hapje gegeten met een Russin uit Manhattan, die toevallig naast me stond in te checken bij de hostel en nu lig ik met leeslampje aanin m'n stapelbed even gauw een stukje te schrijven. Want veel tijd heb ik helaas niet: morgen ochtend vroeg vlieg ik naar Coca en vandaar een uur met 'canoe' varen naar de lodge voor m'n weekje Spaanse les. Helaas daar geen internet bereik;-(

Bekijk vooral de foto's, die ik heb gemaakt, maar uiteraard veel gekregen van mijn duikmaatjes (die rondzeulden met mega grote onderwatercamera's metflnke lenzen). Plaatjes doen het in dit geval trouwens toch beter, denk ik!!(Maar laat weten waar wat extra commentaar nodig is)

Het was super, bijzonder, gezellig met een leuke groep (errugg internationaal met Fransozen, Israëliers, Hollanders, Brazilianen, Japanner, een Brit en 'maar' 3 uit de US) . We hebben ons prima vermaakt in het water, op de boot en ook enkele dagdelen 'op' deeilanden.

Gelukkig ben ik niet zeeziek geworden en het duiken ging ook goed. Gelukkig was het water niet zo koud als me was voorspeld en hoewel sommige foto's anders doen vermoeden, was het boven water ook een lekkere temperatuur, dus lagen we regelmatig boven op de zonnestoelen.... te slapen: Duiken, er komt geen druppeltje zweet bij kijken, maar je wordt er zoooo moe van!!!! Ok, zeeziekte pillen slikken draagt ook wel bij aan overdadig veel slaap hebben, maar met 1 duik voor het ontbijt en 1 erna, lagen we vaak om half 11 al weer 'even een tukje' te doen!

Over de foto's: veel dank aan de 2 Braziliaanse fotografen. Ze werken aaneen documentaire(kregen de reis betaald door deEcuador government). En terwijl deene helft van de groep zich met plezier liet onderwijzen over onderwaterfotografie, genoot de andere helft (waaronder ik) vanhun mooie plaatjes! Oh, en op sommige sta ik er zelfs ook nog op, zieduiker met de gelefins!!!

Tot waarschijnlijk volgende week!!!!

ps: downloaden van de foto's naar deze site is me helaas niet helemaal gelukt, dus heb ze ook allemaal op live.nl gezet; gebruik de linkin vorig verhaal...!

Reacties

Reacties

Esther

Ha Suus,
wat gaaf, kreeg net je nieuwe bericht binnen en meteen even naar de jaloersmakende foto's zitten kijken. Geniet ervan en pas goed op jezelf!
groetjes esther

Yvonne

Olá duiker!!

Wat een geweldige foto´s!! Helemaal super zo onder water. Zo te lezen heb je het enorm naar je zin en gaan die drie maanden veel te snel voorbij.
Veel plezier met de spaanse les en ik kijk uit naar je volgende bericht!

Dikke kus Yvonne

Jennifer

Wow, suus! wat een gave duik trip heb je gemaakt.
Echt zo cool!

Whaleshark, hammerheads, .... impressive!

Dit kan je in elk geval niet meer van je worden afgenomen en heb je een hele goede start van je mooie reis gehad.

Veel plezier.

Groetjes,
uit Nederland (hier begint de herfst zijn intrede te maken)

Marjolein

Jeeee, wat super gaaf allemaal!
Vond je het duiken niet eng....???? het zijn wel schitterende foto's!
geniet ervan.....
denk dat de tijd omvliegt!

Grt, Marjolein

Jose

He Suus,

Wat een gave foto's. Leuk breedbekvisje ! Een hele andere vraag: Wil jij per direct je huisje nog verhuren totdat je terugbent in NL? Ik heb een vrouwelijke collega die hier graag gebruik van zou maken. Laat maar weten wie ik kan benaderen om het eea te regelen, als je dit iets vind? Geniet vooral verder van je super vakantie !

Erik de J

He Suzanne, doe je wel voorzichtig met al die hamerhaaien om je heen. Het ziet er prachtig uit ben ook benieuwd naar je jungle-verhalen.
Schotland was prachtig maar wel zwaar, ik had op het laatst geen voeten meer over.

groet, Erik

Sharin

He Suus, klinkt goed hoor allemaal, ben jaloers. Hier is het inmiddels koud en nat brr en dus ook weinig tennis. Geniet er maar lekker van!
Groetjes

Wil

Mooie onderwateropnames. Je hebt van de hamerhaai toch een 'levensechte' foto. Een mooi begin van de trip. Als het goed is heb je inmiddels wat meer kennis van de spaanse taal. Geniet van alles en tot je volgende bericht.

Wil

Herman

Hé Suzan,

Afdalen in een vulkaankrater; oog in oog met hammerheads en walvishaaien. Ben je soms gevraagd voor de nieuwe Tomb Raider? Dat belooft wat straks, voor Peru. Zeker een trekking langs de Inca trail op zoek naar de schatten van de Inca koningen te Machu Picchu, of zo?

Mooi verslag zeg!
Goede voortzetting, Herman

Ingeborg

Wat een reis, zeg! Geweldig! Vraag me af of je nog een reisje Barcelona wil doen hierna...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!