Suzan in Nieuw Zeeland

Vandaag ga ik dan eindelijk......!

Eindelijk is het dan zover, vanavond om half 12 vlieg ik naar Quito, Ecuador!!

De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen met van alles en nog wat en tussendoor ook nog mijn reis voorbereiden. Ik heb mijn duik brevet weer 'opgehaald' in zwembad De Hoorn, nog flink veel Spaans geoefend en voor van alles en nog wat pillen bij de apotheek gehaald! Ik ben er nu wel klaar voor....

Voor het geval dat het me niet lukt om de komende 10 dagen connectie met internet te krijgen, hier de reisplannen. Morgenochtend neem ik de bus uit Quito naar de Pululahua vulkaan. Deze vulkaan is niet meer actief en ik heb een hostel gevonden die beneden in de krater ligt op zo'n 2500m hoogte. Van de bushalte loop ik de krater op, over èn in en blijfdaar dan 2 nachten. Afhankelijk of ik last heb van hoogte/jetlag/laatste restje verkoudheidga ik 2 dagen lekker niets doen of een beetje paardrijden/mountainbiken/hiken of allevier! (zie foto's op deze blog)

Zaterdagmorgen vlieg ik van Quito naar Galapagos en ga aan boord van de Alta (ga naar defoto's via deze link: https://cid-60f78a46908859bd.skydrive.live.com/self.aspx/Galapagos). 7 dagen duiken rondom de Galapagos eilanden, waaronder de meest westelijk gelegen eilandenWolf and Darwin. Er zouden juist daar gigantische grote scholen hammerhead haaiente zien zijn en ook zwemmen daar hele grote, mooie walvishaaien rond!! Hoe groot ze zijn? Nou stel je een bus op straat voor die recht op je afrijdt.... en dat dan onder water ;-)

Zaterdag 3 oktober vlieg ik weer terug naar Quito, en verblijk ik 1 nacht in de Revolution Hostal..... mèt'wifi'!

Adiós!!

Reacties

Reacties

Melanie

Heeey Suus!
Spannend! Ik hoop voor je dat die krater idd niet meer werkt haha.
Kijk uit met de haaien en de gevaarlijke paarden he ;-)
Heel veel plezier en tot je vlg bericht!
Xxx Melanie

karin

Geweldig reisplan en dat al voor de eerste dagen, heb je echt alleen je rugzak en je nordicwalkingstokken bij je? Groetjes karin

Jacqueline

Buenas noches Suzan,

Hoe kom je toch altijd op deze plannen? Echt tof!
Ik geniet vanuit mijn luie stoel mee . De foto's van walvishaai en de hamerhaai heb ik even opgezocht, maar ze zijn best groot!! (En onder water lijkt alles nog groter).
Heel veel plezier en ik kijk uit naar je reisverhalen/foto's. Groetjes Jacq.

Peter

Goeie reis !

Arjen W.

Veel plezier op je reis!

arthur

Hoi, ik kreeg je site doorgemaild via Karin .Aangezien ik ook in Ecuador ben geweest hier nog wat tips:
internet cafe Papayanet voor de backpackers: adres Yuan Leon Meray Carrion in Quito oldtown center,
beklimmen van de Cotopaxi 4800 m en met de mountainbike naar beneden.
4-daagse jungletocht : Cuyabeno Wildlife reserve aan d Rio Napo
treintje naar de Devils Nose vanuit Riobamba. Let op rijdt slechts 3 dagen per week.
veel plezier.

Gerrit

Hallo daar ver weg,

Klink altijd leuk: "eerste 2 dagen ga ik niets doen of heel veel dingen wel". Jou kennende zal het wel het laatste worden. Heel veel plezier daar en geniet van de omgeving en het andere.
Groet Gerrit.

José

Hoi Suus

Als het goed is heb je de eerste duiken al weer gemaakt. Toch best mooi he, de Galapagos. Ben erg benieuwd naar de vissen die je daar bent tegengekomen. Enjoy !!

Ans

Geweldig, Suzan, dat je dit allemaal doet. Ik zal je reisverslagen met belangstelling lezen. A.s. zondag ga ik naar de verjaardag van je moeder.
Groet, Ans

Sandra

Hoi Suzan,

Ben erg benieuwd hoe je eerste week is geweest op de Galapagos eilanden. Ik kijk uit naar je volgende bericht.

Groetjes Sandra

emma

hoi suzan
Wat een vet coole foto's.
zwemmen tussen de haaien en vissen en schildpadden enz.
heb je ook dolfijnen gezien?

Jammer dat je niet op mijn verjaardag kan komen.
Verder veel plezier daar
van emma

Ellis

hoi Suzan,

Zo, mooi daar zeg! Mike is wel jaloers, die had
wel erg graag met je mee willen duiken!
veel plezier in de jungle,kijk je uit voor de slangen
en de spinnen en de bloedzuigers!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!