Suzan in Nieuw Zeeland

Onderweg

Na een dagje pakken en huis opruimen, zit ik met een grande chai thee op Schiphol naar de regen buiten te kijken. In Nieuw Zeeland schijnt t ook best vaak te plenzen, maar toch vast niet zo koud als hier. Toch kon ik t vanmorgen niet helpen en heb 2 truien extra ingepakt en ook nog m'n ski-wanten.

Mijn fiets-in-de-doos bleek net iets te zwaar. Gelukkig hadden ze bij de balie van KLM een rol tape, dus heb ik een kilootje aan fietsonderdelen overgeheveld naar m'n grote rugzak.

Vanavond om 20:45 uur vlieg ik naar Auckland, waar ik zondagmiddag aankom na een tussenstop van een paar uur zaterdagmiddag in Kuala Lumpur. Zondagmiddag vlieg ik meteen door naar Christchurch. Om 17:30 komt dan een einde aan mijn langste vlucht ooit. Na een (hopelijk) lekker lange nacht bijslapen in m'n hostel, haal ik mijn auto op -> een zogenaamd ‘backpacker van’ (zie foto’s op deze site). En heb ik 6 weken rondtrekken voor de boeg!

Groetjes, Suzan

Reacties

Reacties

Anke

Je bent voorlopig nog wel even onderweg. Dus succes!
En daarna, een leuke en avontuurlijke vakantie!

inakapteijn

Suzan een goede reis en een fijne vakantie

Ines

Heel veel plezier!

Nelma

Heel veel plezier

Hermien

Maak er weer een mooie vakantie van Suzanne, hier sneeuwt het dus je bent op tijd vertrokken. Xx

Sonja

Heel veel plezier, goede reis!

Hermien

Wauw, gaaf zeg....hele goede reis!! Ben benieuwd naar je verhalen! Zal vast weer indrukwekkend worden!

Hester

Op zoek naar de kiwi, rugby en maori! Het wordt vast een indrukwekkende reis en wij genieten er van mee.

Wilma

leuk om je te volgen op je avontuur!! veel plezier! :-)

Mariska

Heel veel plezier!

Ernst

Geniet er met volle teugen van!!!
Ok, het is een stukkie vliegen.......maar zo mooi en leuk daar.
Heel veel plezier!!

Rebeca Lacle

Sorry nogmaals en geniet van dit mooie avontuur en geniet met je mee.

Magdalena

Wat een supergaaf vooruitzicht! Ik wens je een hele goede reis, geniet er met volle teugen van!

Louis

Gaaf hoor! Have fun!

Karen

Wat een lange reis! Ik hoop dat het een beetje meevalt en je goed kan uitrusten als je aankomt!

Ingeborg

Bofkont! Weer zo’n mooie reis! Ik volg je op de voet?

Annick

Hoi Suus, fijne vakantie.
Ik heb mijn vriendin in Nelson op de hoogte gebracht van jouw bezoek aan haar.
Zij schreef dat er al 5 weken geen regen is gevallen en het erg erg warm is.

Leny

Oh geweldig! Ik wens je een heel mooie reis!

Hi Suzan,

Als je dit leest, heb je de langste vlucht ooit overleefd. En.. wat is je eerste indruk?
Heel veel plezier en maak er iets moois van!
liefs,
Angelique

Kiem

Je bent gelukkig heel inventief.
Ben benieuwd naar meer berichten.

Heel veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!