Suzan in Nieuw Zeeland

Leaving Las Vegas...

Hoi allemaal,

Laatste dag is aangebroken!

Hier nog wat foto's van de laatste dagen hier:

Red Rocks, Death Valley: https://skydrive.live.com/redir.aspx?cid=60f78a46908859bd&resid=60F78A46908859BD!1829&parid=root

bezoek aan 'de strip' en nog wat foto's van de auto, logeeradres, etc: https://skydrive.live.com/redir.aspx?cid=60f78a46908859bd&resid=60F78A46908859BD!1977&parid=60F78A46908859BD!1829

Vannacht blijf ik bij Lorelle en Lance in Las Vegas: de winter is nu echt definitief aangebroken in Mount Charleston en ik wil niet de kans lopen dat ik morgenvroeg met m'n Mustang niet tijdig de berg niet af kom, door de verse sneeuwval.

Bedankt voor al jullie mail en berichtjes op de blog. Thuis heb ik weer (snellere) mail/telefoonverbinding en vertel ik graag over deze fantastische vakantie...

Groetjes,

Suzan

Reacties

Reacties

marjolein

jeetje, wat gaat die tijd hard!!!!!!!
ik heb het gevoel dat je nog maar net weg bent!

gauw afspreken en bijkletsen!

een goede terugreis!
liefs!

Suzan

Doen we!

Frans

Goh, als ik dat weer zie, brings back memories (meer dan 20 jaar geleden) toen ik ook daar rondgetrokken heb.
Ben erg benieuwd naar je verhalen.
Weer een keer afspreken?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!