Suzan in Nieuw Zeeland

Las Vegas en Thanksgiving in California

Hallo allemaal,

Thanksgiving is achter de rug en het is nu kerst wat de klok luidt. Overal verschijnen nu in een rap tempo de kerst verlichtingen in de tuinen en kerstbomen staan overal te koop. In elke winkel wordt vanaf nu kerstmuziek gedraaid, ook in 'mijn' Starbucks...

Het was heel leuk om zo uitgebreid (3x) thanks giving mee te maken. Voor de vele foto's zie de link: https://skydrive.live.com/redir.aspx?cid=60f78a46908859bd&page=play&resid=60F78A46908859BD!1829

Morgen ga ik een paar dagen naar Death Valley. En hopelijk erna nog naar een show in Luxor: Carrot Top.

Groetjes,
Suzan

Reacties

Reacties

Mel

Jeej ben weer je eerste reactie haha. Wat leuk dat je van de sneeuw naar de zon kan. Dat wil ik hier ook als ik de kou zat ben haha. Coole kalkoen, ik doe het hen niet na. Nog ff een weekje genieten Suus! xxx

Erik

Mooi he, ik ben er zelf in 1995 geweest. Death Valley vond ik heel bijzonder. Stove Pipe Wells kan ik me nog herinneren. Bij "Hells Gate" linksaf.
Wanneer ben je weer terug ? Wij hebben vage palnnen voor Z-Afrika zou je graag een avondje uitnodigen om hierover te bomen
Veel plezier, groet Erik

Ans van der Heiden

Hoy Suzan,
Bedankt voor je al je mooie verhalen. Ik begrijp dat je vakantie er weer opzit. Je hebt weer fantastisch veel gedaan en gezien. Ik hoop ook nog eens een keer naar Amerika te gaan, maar of het er nog in zit, weet ik niet.
Tot ziens,
je nicht Ans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!