Suzan in Nieuw Zeeland

Arizona in 1,5 week en nu in Nevada.

Hoi allemaal,

Bedankt voor al jullie reacties. De tijd vliegt: het is al weer 1,5 week geleden sinds mijn laatste blog. De afgelopen tijd veel gezien en gedaan.

Voor de foto's zie de link met hier en daar wat uitleg (meer volgt nog) erbij:

• Balen, link werkt niet goed: je komt of in dag 5 of in de hoofddirectory uit. Kies: 'Arizona - Tucson, Sierra Vista en de Valley Verde, november 2011'; daaronder zitten 8 stapels foto's...

Zondag avond zijn we na een korte 'roadtrip' aangekomen in Mount Charleston, zo'n 35 mile van Las Vegas. Het is hier zo'n 2500m hoog, terwijl Las Vegas op zo'n 600m ligt. Dus terwijl ik maandagochtend in de verse sneeuw stap, zit ik een paar uur later in 't zonnetje bij Starbucks, randje Las Vegas (zo'n 20 graden warmer)! Ook vandaag weer dit leuke fietstochtje gemaakt ;-)

Gisterenavond eerste kennismaking met Thanksgiving: zgn Orphans Th.g. voor en door (een deeltje! van) de crew van Circque de Soleil show(s). Zo vieren ze 't toch, terwijl ze ver van huis zijn en aan 't werk op de dag zelf. Het was erg leuk om kennis te maken en ze uit te horen over werk en sociaal leven. De link: dochter van Alan was een Stage designer in 't oosten en sinds kort terug in Vegas en verantwoordelijk voor de 'wigs' van één van de shows.

Morgen rijden we naar familie van Jean in California en vieren daar uitgebreid Thanksgiving. Dan is het nog maar een week en stap ik 3 december weer uit op Schiphol!

Groetjes, Suzan

Melanie

LEEEUUKK! Morgen ga ik trouwens de foto's bekijken want tis nu al 1u 's nachts, bedtijd. Tijd gaat idd hard voor je maar dat is een goed teken. En bij terugkomst gauw weer een keer afspreken :-)
xxx

M&M

heeeee Suus,
Ziet er allemaal weer gaaf uit. Leuk hoor.
Geniet er nog even van en tot gauw.

Liefs M&M

jolnde sentse

Hoi Suzan,
Wat ziet dit er allemaal schitterend uit. Geniet ervan!