Suzan in Nieuw Zeeland

Rancho Los Baños; 1 week Mexico.

Hallo allemaal,

Wat gaat 't snel. Een week ook zonder internet en telefoon vliegt voorbij. Echt leuk om een tijdje op een ranch te wonen en te zien hoe die mensen leven. Uiteraard veel paardgereden en de omgeving verkend.

Zie develefoto's met opmerkingen....

link:https://skydrive.live.com/redir.aspx?cid=60f78a46908859bd&page=play&resid=60F78A46908859BD!1508

Groetjes, Suzan

Melanie

Aaii cowboy, prachtige foto's! Wat een mooi gebied! Ben wel blij dat ik niet in die keuken hoef te koken :P. Welkom terug in het gedeelte van internet en telefoon. Ga je nu een andere telefoon kopen voor tijdelijk? Geniet van al je avonturen. Kus

Jan

Goh suzan, je lijkt wel een dalton op je paard.
Maak je ook nog een foto van het lasso werpen ?
veel plezier , kleine zilverslang

Ron

Suzan, wat een prachtig ruw gebied! Je waant je maar zo in een "Western" met John Wayne.
Ben benieuwd naar de volgende serie foto's!

Marieke Kapteijn

Hoi Suzan,

Wat een mooie foto's zeg, echt een leuk gebied om met paard doorheen te trekken. Heel veel plezier nog daar en ik ben benieuwd naar de volgende foto's.

Groetjes,

Marieke

Sandra

Wat een mooie foto´s, Suzan. Is echt even wat anders. En dan ook nog zonder internet en telefoon.
Heel veel plezier verder. Hoor weer graag het vervolg.

Groetjes Sandra

Wil en Richard

Hoi Suuz, mooie foto's! Is het paardrijden met westernzadel goed bevallen? Je zult inmiddels richting Noord-Amerika gegaan zijn. Groetjes uit Kudel en tot schrijfs.

Cees & Birgitta

Hoi Suuz,

Wat een onwijs mooie foto's, lijkt wel National Geographic !!!! Gaaf ... Succes met de reis verder en wij horen graag meer van je.

Groetjes Cees & Birgitta

Arjan & Marloes

Hoi Suuz,

Wat een schitterend gebied daar!! Fantastisch uitzicht en dan nog in het oude Wilde Westen! Erg mooie foto's! Heel veel plezier, geniet van het ruige landschap en vat geen cow boy girl!

Chiao Arjan & Marloes

Karen Dekkers

Wow Suzan, wat ziet dat er mooi uit. Ik ben echt onder de indruk!
groetjes,
Karen.