Suzan in Nieuw Zeeland

Op reis naar de VS en vervolgens Mexico....

Morgen is het dan zover! Alle spullen zijn gepakt en m'n huis opgeruimd.

Om 11 uur vlieg ik naar Atlanta en dan door naar Tucson. De volgende dag per auto door naar Nogales (net over de grens van Mexico). Helaas zien de weersvoorspellingen daar, erna morgen opeens een stuk minder uit: regen en temperaturen zelfs lager dan hier! Maar dat is vast tijdelijk.....

Cool

Zie verder mijn vorige verhaal.... Ik ga nog even lekker TV hangen en wat wordfeud-en, voordat ik een volle week 'in the middle of nowhere' lekker ga bijkomen (of afkicken)van al onze moderne communicatie & socialmedia hebbedingetjes....

Hasta la vista / So long,

Suzan

Reacties

Reacties

Priscilla

Hele fijne vakantie...

Ingeborg

Het weer daar kan niet slechter zijn dan hier, we zitten precies onder het oog van een lagedruk gebied! Geniet van je reis!

Ron

goede reis en veel plezier cowgirl!

Jan

Hoi Suzan,

Ik wens je een goede reis en fijn verblijf.

Marjolein

en daar gaat onze levensgenieter weer...;-)
have fun Suuz!!!!

Erik

Hoi Suzanne

Geniet van je reis, dit zijn toch de krenten uit de pap.
Neem een paar mooie foto's mee

groet, Erik

Yvonne

Hey Suzan!
Wat goed, heel veel plezier, geniet ervan!!
Groetjes Yvonne

Sharin

Nou suus 1e wedstrijd is een feit! 6-0 gewonnen!

jan nieuwenhuizen

whow prachtige foto's

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!