Suzan in Nieuw Zeeland

Nog maar ruim 2 weken....

De laatste loodjes en nu al flink aan het aftellen, maar ook best wel druk met de voorbereidingen. Wantterwijl ik op vakantie ben, wordt mijn badkamer flink verbouwd.

Dit jaar ga ik naar het zuidwesten van de Verenigde Staten. De eerste week ga ik naar een zgn cattle ranch, net over de grens in Mexico. Daar wil ik veel gaan paardrijden en omdat het een werkende ranch is meehelpen met de 'round up' (koetjes tellen).

Weer terug in Tucson huur ik een auto en ga rondtrekken door staten Arizona en Nevada en wie weet waar nog meer. In Las Vegas ga ik langs bij kennissen, dieik op de Galapagos duikreis heb leren kennen. Zij hebben me inmiddels uitgenodigd om Thanksgiving eind november met hun familie in Pasadena te vieren. Het lijkt me erg leuk omzo'n typisch Amerikaanse feestdag mee te maken!

Op 2 december vlieg ik weer terug naar huis.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!