Suzan in Nieuw Zeeland

Mtubatuba, St Lucia & Wilderness trail in Imfolozi

Goedemorgen,

De afgelopen dagen heb ik heerlijk rustig en vrij'luxe'(huiskamer, schone keuken, tv en zelfs airco) in de MKhumbulani Lodge in Mtubatuba gewoond. Veel gesproken met Kay en haar man die ver over de 60 deze lodge runnen. Beiden uit andere Afrikaanse landen naarZuid Afrika verhuisd en hebben veel met vrijwilligers en NGO's te maken door de Lodge.Het heeft 2 hele dagen geregend afgelopen week en dus heb ik 't maarrustig aan gedaan en op eigen houtje wat rondgekeken/reden in St Lucia.

Vandaag ga ik 3 dagen kamperen in Imfolozi, verweg van auto's en electriciteit en zo, door gidsen begeleid; net als Klaserie safari (verwacht ik).

Omdat de lader van m'n camera 't niet meer doet, heb ik in St Lucia een verrekijker gekocht (stukken beter dan mijn theater-kijkertje). Leuk zo'n nieuw speeltje; heb ik toch wat te doen, als iedereen druk aan t foto maken is.. ;-)

In de bibliotheek van Mtubatuba heb ik een aantal urentussen de studenten doorgebracht, die nu druk met examens bezig zijn. En is het meeindelijk gelukt al mijn foto's op de website te zetten. Helaas niet gesorteerd en zo, maar dat ga ik wel thuis doen. Het blijft behelpen heir mer internet!

Vrijwilligers werk in Alldays: http://cid-60f78a46908859bd.skydrive.live.com/redir.aspx?page=play&resid=60F78A46908859BD!1307

Drakensbergen: https://cid-60f78a46908859bd.skydrive.live.com/redir.aspx?page=play&resid=60F78A46908859BD!1413

Zondag middag haal ik Arjan van 't vliegveld in Durban op en gaan we naar een hostel aan het strand een poging tot surfen wagen....

Samen reizen we woensdag dan naar Pretoria terug en stap ik op het vliegtuig naar Cairo en dan Amsterdam.

Een goed weekend allemaal!!

Groetjes, Suzan

Reacties

Reacties

sharin

Hai Suzan, geniet nog even van de laatste dagen!

Chantal

Hoi Suzan,

Wat ben je weer een geweldige reis aan het maken; zelf ben ik ook in deze regio geweest, waanzinnig qua natuur en mensen. Pas je op met surfen, je weet wel...van die grote visjes... Geniet van je laatste dagen!

rjlacle@gmail.com

Je doet zoveel zeg, leuk. Ik heb je enorm gemist, weer een klusje excel maar duik ik weer in je boek. Ik volg je helemaal en geniet met jou samen met deze mooie reis. Binnenkort wat anders, theater. Misschien nog even tapas om het af te leren?
Lieve groetjes,
Rebeca

Sandra

Hey Suzan,

Wat een bijzondere reis en mooie verhalen, zeg.
Maar wat gaat het ook weer snel, he? Geniet er nog maar van. Op Terschelling kunnen we weer eens lekker bijkletsen.

Groetjes San

Marjolein

Jee, wat vliegt die tijd!!!
geniet er nog ff van, zie je gauw weer!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!