Suzan in Nieuw Zeeland

Zuid Afrika!

Het is alweer een jaar geleden dat ik op reis ben geweest. Dus hoogste tijd!!

Deze website voor 't gemak even afgestoft en beetje aangepast.

Dit jaar ga ik naar Zuid Afrika. Woensdagmiddag 20 oktobervlieg ik via Cairo naar Johannesburg. Vanaf het vliegveld ga ik metm'n huurauto naarde alvast voor 1e nacht geboekte hostel (1322 Backpacker International)in Pretoria.

Best spannend hoor: door de ochtend spits èn aan de linkerkant rijden. Hoewel, ik heb er wel de hele dag de tijd voor. ;-)

Verder heb ik wel veel ideeën: wandelsafari in Krugerpark, paardrijden in Limpopo,surfen in Durban, hiken in Drakensbergen, etc, etc... maar nog niets geboekt.

Op 17 november vlieg ik weer terug naar Amsterdam.

Groetjes, Suzan

ps: Wil je liever niet meer elke keer mail ontvangen als ik een nieuw verhaal schrijf, laat me weten, dan verwijder ik je emailadres uit de lijst!

Reacties

Reacties

Melanie

heeeel veel plezier! wie gaat er in je huis? :D

Gerrit

Hoi Suzan,
Ik wens je een hele prettige vaknatie toe daar in het verre zuiden. Ik kijk weer uit naar de mooie plaatjes.
X Gerrit.

Yvonne

Veel plezier en voorzichtig hoor!!!!!

Oesha

Hoi Suzan,

Wat spannend zeg, have fun in Zuid-Afrika en ik ga je verhalen met plezier lezen.

Groetjes,
Oesha

Sharin

He Suzan, veel plezier en goede reis. Je gaat het vast onwijs naar je zin hebben daar, dus geniet ervan! Zie je weer op de baan ergens in november!

Ingeborg

Ik probeer je vanavond nog ffen te bellen, maar mocht dat niet lukken, heel veel plezier en kom heelhuids weer terug! Ik hoop dat je nog wat gehad hebt aan die safari-adressen. Tja en verder ben ik natuurlijk stinkend jaloers.... Robin en Bert gaan pas in jan of feb 2011, maar dat jij misschien weer een mooie tip voor ze! XXX Ingeborg

Ans

Hoi Suzan,

Het klinkt weer heel spannend allemaal en dat zal het best worden. Goede reis en ontzettend veel plezier. Ik heb nu al zin in je verhalen.
Ans

Jennifer

Fijne vakantie!

José

Hello dame.
Wat een heerlijk avontuur weer, dat voor je staat.
Geniet ervan.
Veel plezier.

Jose'

saskia

Geniet ervan!!!!!

Celeste

Zo hé, alweer zo'n stoere reis! Have fun!

Marjolein

Hey Suuz,

Hoe is het daar???
Lekker aan het genieten?
Ben heel benieuwd wat je er allemaal gaat ondernemen!
Geniet ervan, en super leuk om al je verhalen weer te gaan lezen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!