Suzan in Nieuw Zeeland

Terug in Bogotá

Wat fijn om jullie reacties te lezen en wat gaat een week vakantie snel voorbij!

Gisteren ben ik met de bus weer teruggereden naar Bogotá. ‘t Fotograferen helpt mij vreemd genoeg tegen wagenziekte…. https://plus.google.com/photos/112038873783838360330/albums/6354842733982470817

’s Middags heb ik één van Bogotá’s oudste kerken bekeken en daarna het Museo del Oro. Het regent hier in Bogotá meer dan het droog is. Dus ook vandaag weer een museum in: Museo Historical de la Policia Nacional. We werden ruim een uur rondgeleid door een 18-jarige Colombiaan. Hij ondergaat een jaar lang een soort van dienstplicht bij de politie en kan zo mooi z’n Engels oefenen op ons. Onze gids vertelt ons onder meer over de Harley Davidson van Pablo Escobar.

Foto’s van Bogotá vandaag en gisteren: https://plus.google.com/photos/112038873783838360330/albums/6354832594199313585

In Villa de Leyva was het (hoewel 500 m hoger) een stuk warmer. Donderdag was mn laatste dag daar en ben ik naar de Cascade La Periquera gewandeld. Zoals meestal als ik alleen op stap ga heb ik in no-time èèn of meerdere zwervers achter me aan. Zo ook nu, smerig maar lief en ze waakten heel goed over me tijdens de tocht! Daarbij fleurt het m’n foto’s enorm op

Cool

Foto’s van eergisteren:

https://plus.google.com/photos/112038873783838360330/albums/6354124875333095313

Vanavond arriveert de groep waar ik de rest van mn vakantie mee ga optrekken. Ben heel benieuwd….!

Groetjes, Suzan

Reacties

Reacties

Rebeca

Als je nog kunt ga naar Salto de Tequendama(een unieke waterval met historie en doet aan mileu) Daarnaast Guatavita la vieja, Een dorp die onder water ligt en waar een nieuw dorp is gebouwd en is Guatavita la nueva.
Geniet van je verhalen en hoop dat je naar de llanos gaat, grens met Venezuela. (Villaviciencio) Daar kun je je hart ophalen met paard rijden. Ik had mee moeten gaan. Geniet van mijn land

Yvonne

Hi Suzan, weer een geweldige reis zo te lezen en te zien. Mooie foto's. Heel veel plezier!!
Groetjes Yvonne

Hermien

Ziet er goed uit allemaal! Heel veel lezier bij deel 2 van de reis, met de groep!

sharin

leuk hoor, je geniet weer volop zo te zien! veel plezier met de groep, benieuwd hoe dat bevalt, lekker vogeltjes kijken ;-)

Jacqueline

Hi Suzan, erg leuk om je verhalen met foto's te lezen. Zo ben ik ook een beetje op reis;). Ga lekker door met genieten en heel veel plezier met de groep. Ben benieuwd naar de volgende verhalen en vogelfoto's!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!