Suzan in Nieuw Zeeland

Dagje Bogotá...

Na een vlotte (nou ja, 11 uur) vlucht naar Bogotá een taxi gedeeld met 2 backpackers naar mn hostel midden in toeristenwijk Candalaria. Helaas al donker bij aankomst. De straten waren ‘eng’ leeg, hoewel er wel heel veel politie rondwandelt. Dus onveilig kan je je niet voelen.

De volgende dag met de bus naar Zipaquira even ten noorden van Bogotá. Hier een ondergronds Zoutkathedraal bekeken. Het is zondag, dus er was ook een dienst aan de gang. Helaas was t er daardoor ook erg druk met fotograferende Colombianen.Samen met 2 Canadezen en 2 Amerikanen werden we door een Engelstalige gids in sneltreinvaart rondgeleid.

Bogotá is enorm groot en ook overdag vind ik Candalaria niet echt heel mooi (ik blijf een geen-stadsmens). Dus heb besloten om vandaag met de bus naar Villa de Leyva te gaan. Vlg de boekjes de perfecte plaats om je reis in Colombia te starten of eindigen vanwege spectaculaire natuur en vele indigenous en colonial history. Ook er al een leuk hostel aan de rivier met grote tuin en hangmatten gevonden. Kom maar op dus!! J

Groetjes, Suzan

Zie foto’s van Zoutkathedraal en stadje Zipaquira: https://plus.google.com/112038873783838360330/posts/Csc1gmcdMRQ

Oesha

Hangmatten, dat klinkt goed????????

Ingeborg

Wow, wat apart die kathedraal!! spectaculair:)

Charles

Geweldige foto's en wat indrukwekkend die kathedraal. Geniet ervan :-)

Marja

Leuk, Suzan. veel plezier !!

Ines

Veel plezier en ik ben benieuwd naar al je avonturen!

Jacqueline

Mooie foto's, heel veel plezier en ga lekker genieten!
En inderdaad je bent geen-stadsmens:)

petra

Prachtig Suzan heel veel plezier!